Obchodné podmienky
V našom internetovom obchode si môžete výrobky objednať nasledovným spôsobom:
POMOCOU INTERNETU
- cez webovú stránku: www.stolar.sk
- e-mailom: maslan@stolar.sk
AKO ZAPLATIŤ
- Dobierkou pri dodaní tovaru
- Osobne v hotovosti pri prevzatí tovaru na adrese výroby Komárnik 214/16, 029 51, Lokca
- Vopred platbou na účet na IBAN: SK77 7500 0000 0040 0069 5760
OSOBNÉ ODBERY
Tovar si je môžete vyzdvihnúť osobne hneď po doručení informatívnej SMS na vaše telefónne číslo s informáciou, že tovar je pripravený k vyzdvihnutiu.
DÔLEŽITÉ UPOZORNENIA
O odoslaní tovaru bude predávajúci kupujúceho informovať prostredníctvom informačného e-mailu, kde bude uvedené číslo zásielky. Kupujúci si na základe tohto údaju môže preveriť doručenie zásielky (v prípade neoznámenia), alebo na internetovej stránke môže na základe tohto údaju sledovať pohyb svojej zásielky. V prípade neprevzatia objednaného tovaru a následného vrátenia zásielky si predávajúci vyhradzuje právo vyradenia zákazníka z databázy, čo znamená, že mu následne v budúcnosti nebudú vybavené žiadne ďalšie objednávky.
DODACIE A PLATOBNÉ PODMIENKY
Obchodné podmienky internetového obchodu www.stolar.sk prevádzkovateľa Ján Maslan, IČO: 40983676, DIČ:1020084043 sa riadi nasledovným nákupným poriadkom a platnou legislatívou. Dodávka tovaru do veľkoobchodu alebo zákazníkom, ktorí by zvažovali, resp. zamýšľali, prípadne realizovali jeho ďalší predaj nie je vylúčená. Predávajúci si vyhradzuje právo objednávku zákazníka z časti alebo celkom odmietnuť. Dodanie bude realizované iba na území Slovenskej republiky (ďalej len „oblasť dodania“).
SÚHLAS
Odoslaním internetovej objednávky vybraného tovaru zákazník potvrdzuje záväznosť tejto objednávky a potvrdzuje, že sa zoznámil/a s reklamačným poriadkom a týmito obchodnými podmienkami a to, že s nimi súhlasí. Potvrdenie o prijatí objednávky so všetkými údajmi dostane zákazník na ním uvedenú e-mailovú adresu.
ZASIELANIE TOVARU
- Tovar zasielame najneskôr do 5 dní od objednania tovaru. Pokiaľ nebude možné niektorý objednaný tovar dodať (objednaný druh sa prestane vyrábať alebo dodávať na trh), je predávajúci povinný informovať zákazníka e-mailom.
- V prípade zvolenia platby prevodom na bankový účet, tovar odosielame najskôr do 2 dní od pripísania platby na náš bankový účet
- Vo výnimočných prípadoch (najmä počas víkendov/sviatkov) môže doručenie trvať o 1 – 2 pracovné dni dlhšie.
KONTROLA TOVARU
Zákazníkom odporúčame pri prevzatí tovaru si tento dôkladne skontrolovať a v prípade jeho poškodenia zásielku neprebrať a s pracovníkom doručovateľskej služby spísať správu o poškodení (reklamáciu). Pokiaľ by dodaný tovar vykazoval zjavné vady, medzi ktoré patrí aj poškodenie spôsobené dopravou, reklamuje zákazník takéto vady ihneď voči predávajúcemu a pracovníkovi doručovateľskej služby, ktorá tovar dodáva. V ostatných prípadoch je kupujúci povinný podať predávajúcemu správu o vadách tovaru bez zbytočného odkladu, kedy ich zistil, inak jeho nárok z poškodenia tovaru zaniká.
KVALITA
Všetok tovar v internetovom obchode je vyrobený ručne a remeselnej kvality. Predávajúci zákazníkom poskytuje na tovar záruku v dĺžke 24 mesiacov. Reklamácia tovaru je možná do 7 dní od prevzatia. Zákazník nemá právo tovar vrátiť, ak ho nemôže vrátiť v stave, v akom ho prevzal. K vrátenému tovaru je potrebné doložiť faktúru, resp. dodací list. Na základe tohto bude zákazníkovi vrátená príslušná suma, znížená o cenu poštovného a balného. Reklamácia sa vybavuje e-mailom a individuálne so zákazníkom. V prípade otázok môže zákazník zatelefonovať na tel. číslo 0903 239 378 alebo zaslať mail na adresu maslan@stolar.sk.
DODANIE TOVARU
Dodanie tovaru na jedno miesto v rámci oblasti dodania činní pre zákazníka poplatok za prepravu 9,90 EUR s DPH za jednu objednávku a dodanie na jedno miesto v rámci oblasti dodania. Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť za objednaný tovar kúpnu cenu vyúčtovanú zásadne len na základe faktúry (daňového dokladu), ktorú dostane spolu s tovarom. O odoslaní tovaru bude predávajúci kupujúceho informovať prostredníctvom informačného e-mailu, kde bude uvedené podacie číslo zásielky. Kupujúci si na základe tohto údaju môže preveriť na príslušnej stránke doručenie zásielky (v prípade neoznámenia). V prípade neprevzatia objednaného tovaru a následného vrátenia zásielky si predávajúci vyhradzuje právo vyradenia zákazníka z databázy, čo znamená, že mu následne v budúcnosti nebudú vybavené žiadne ďalšie objednávky.
PLATBA ZA DOPRAVU
- Osobný odber – 0,00 €
- Poštový kuriér – 9,90 €
ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV
Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na maslan@stolar.sk, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Kupujúci – spotrebitelia sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorý si zvolia. Kupujúci – spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupujúci – spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online.
Kupujúci – spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
PLATBA
Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť za objednaný tovar kúpnu cenu vyúčtovanú zásadne len na základe faktúry (daňového dokladu), ktorú dostane spolu s tovarom pri dobierke, alebo mailom automaticky vygenerovanú pri platbe kartou.
OSTATNÉ INFORMÁCIE
Prevádzkovateľ internetového obchodu na stránkach www.stolar.sk zaručuje všetkým zákazníkom ochranu osobných údajov. Osobné údaje slúžia len na vybavenie objednávok, vystavenie faktúr a poslanie tovaru. Osobné údaje sa neposkytujú tretím osobám, inštitúciám alebo organizáciám. Tieto informácie sa riadia zákonom č. 428/2002 Z.z. o ochrane osôb, v znení zákona č. 602/2003 Z.z., zákona č. 576/2004 a zákona č. 90/2005 Z.z.
KONTAKT
Ján Maslan
Komárnik 214/16
029 51, Lokca
IČO: 40983676
DIČ: 1020084043
IČ DIČ: SK1020084043
Email: maslan@stolar.sk
Tel.: 0903 239 378